دریافت دید فعلی در Google Earth

نوشته شده توسط:میثم مطلق | ۴ دیدگاه


 از دستور Get Current View ( گرفتن دید کنونی) برای گرفتن تصویر دو یا سه بعدی دید موجود در Google Earth استفاده کنید . این تصویر به عنوان زمینه ی مدل سه بعدی شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

برای گرفتن دید کنونی بایستی :

۱٫ (Google Earth) موقعیت مکانی که در نظر دارید مدل سه بعدی خود را در آن قرار دهید پیدا کنید . به طور مثال خیابان یا شهر جدیدی که ساختمان جدید در آن ساخته خواهد شد را جستجو کنید .

۲٫ (Google Earth) در موقعیت مربوطه آنقدر بزرگنمایی کنید تا دیدی با جزئیات مناسب از ساختمانی که می خواهید طراحی کنید بدست آورید .


  نکته – از روشن بودن عوارض (terrain) در Google Earth اطمینان حاصل کنید . بدین منظوربر روی مربع کنار لایه عوارض کلیک کنید .

۳٫ (SketchUp) بر روی آیکون Get Current View (گرفتن دید کنونی ) کلیک کنید تا دید کنونی در Google Earth را بگیرید . یک تصویر دو بعدی از دید کنونی در Google Earth در SketchUp قرارمی گیرد. تصویر قفل شده است از این رو قادر به حذف آن نخواهید بود .

  تصویر ۱ . وارد کردن دید کنونی Google Earth به SketchUp

   ۴٫ (اختیاری)در صورتی که دید کنونی مورد رضایت شما نیست یا می خواهید مکان آن راتغییر دهید، بر روی بازگشت کلیک کنید و روند قبلی را دوباره انجام دهید .

نکته – اگر تصویر شما یکپارچه سیاه به نمایش در آمد ، نوع تنظیمات گرافیک خود را تغییر دهید . ازمنوی Tools به Options رفته و نوع گرافیک خود را از Open GL به Direct X تغییر دهید . از Google Earth خارج شده و دوباره آن را اجرا کنید تا تغییرات اعمال شود .

  نکته – تصویر Google Earth در SketchUp قفل شده است و از این رو امکان پاک شدن سهوی آن وجود ندارد . شما نمی توانید این تصویر را پاک کنید اما از Materials Browser ( انتخاب گر مواد ) می توانید تیرگی تصویر را به صفر تغییر دهید و شفافیت تصویر را به ۱۰۰ درصد برسانید .

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۷:۵۱

    Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to
    assert that I get in fact enjoyed account your blog
    posts. Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement
    you access consistently quickly.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۴:۰۰

    If some one wants expert view concerning running a blog after that
    i recommend him/her to visit this weblog, Keep up the fastidious
    job.

  • Foot Complaints

    Foot Complaints

    • ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۸:۵۹

    If you wish for to take a good deal from this piece of writing then you have to
    apply these strategies to your won weblog.

  • How long will it take for my Achilles tendon to heal?

    How long will it take for my Achilles tendon to heal?

    • ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۲:۴۱

    If you wish for to obtain a great deal from this piece of writing then you have to apply such strategies to your won website.